Tuesday 4 March 2014

Prvi trening, 3.3.2014

Prvo malo pozadine!

O meni nekad:

190cm, 81kg, 4% masti u tijelu (u najboljim danima, 7-10% u rekreativnim danima).
Jak ko crna zemlja, mogo sam da letim.

O meni sad.

190cm, 92 kg, 16% masti u tijelu.
Mogu se j.......

E sad o treningu. Odradjen je jucer prvi trening po programu skakaca AK Agram-a. Uletio sam u drugi mikrociklus koji pocinje bas ovaj tjedan. Korekcije su bile nuzne zbog limitiranosti stadiona, a i moje.

Trening - 15ak stupnjeva, kisa, vjetar

Zagrijavanje: 6 krugova
vjezbice i ubrzanja

Gusjenica 20m dva puta (2*2 po programu, ali tocno sam procijenio da bi me to dokrajcilo)

Poskoci 30m - 2 puta laki i teski (program kaze 60, ali i 30m teskih poskoka me dokrajcilo skoro)

Teretana - 4*6
  cucanj 40kg
  Nabacaj 50 kg
  Benc 60kg
    - smijesno da sam benc radio vise nego cucanj i nabacaj, ali to je iz opreza nakon sto sam negdje u Listopadu skoro pao od grceva zagrijavajuci se za cucanj sa 40kg. Sad nakon zabica strah je bio jos i veci. Ali cini se da je sve u redu, pa ce kilaza ici gore dosta brze nego na bencu.

3*200m ritam, pauza 3 min
  - prosjek oko 37s (trudio sam se ne brzati, ali nije mi svejedno bilo lako)

Rastrcavanje 2 kruga (jedva, muskulfiber na granici grca u cijelim nogama)

Ukratko, biti ce ovo vrlo uzbudljivi mjesec. proteini i L-carnitin se kupuju ovaj tjedan. Odraditi cu sav trening, pa makar umro na stazi.

No comments:

Post a Comment